مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

مشارکت صنایع نفت و گاز در مدرسه‌سازی در شهرستان جم ضروری است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به سکونت نیروهای شاغل صنایع نفت و گاز در جم و کمبود فضای آموزشی، این صنایع در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت مدارس مشارکت کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت صنایع نفت و گاز در مدرسه‌سازی در شهرستان جم ضروری است

علی موحدی در نشست شورای اداری شهرستان جم که با حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده معین دولت برگزار شد، اظهار کرد: وزیر دستگاه تعلیم و تربیت با سختکوشی و شجاعت، در حال جبران کارهای عقب افتاده است.

موحدی ادامه داد: با ابتکار وزیر آموزش و پرورش، قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی، جهت حل مشکلات مدارش روستایی و مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر برای این قرارگاه شعار راهبردی «آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش» با هدف ترویج گفتمان مردمی‌سازی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی انتخاب شده است.

موحدی ادامه داد: به دلیل سکونت بخش زیادی از شاغلان صنایع نفت و گاز در شهرستان جم، تراکم دانش‌آموزی در این شهرستان بسیار زیاد شده و فضای آموزشی پاسخگوی نیاز مردم نیست.

وی گفت: برای حل این مشکل مهم باید صنایع نفت و گاز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار