موحدی:

صنایع نفت و گاز به مسئولیت اجتماعی خود در قبال آموزش و پرورش عمل کنند

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت صنایع نفت و گاز به ویژه پتروشیمی‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به مسئولیت اجتماعی خود برای توسعه آموزش و پرورش و ارتقا زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه تعلیم و تربیت عمل کنند .

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
صنایع نفت و گاز به مسئولیت اجتماعی خود در قبال آموزش و پرورش عمل کنند

علی موحدی در بازدید از پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه اظهار کرد :‌ منطقه ویژه پارس جنوبی با حضور فازهای متعدد گازی و پتروشیمی‌های مختلف به عنوان یکی از مهم ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری ۱۵۲ میلیاردی در این منطقه ، نشان از اهمیت این موضوع است.
موحدی افزود: یکی از وظایف مهم و قانونی صنعت نفت، تحقق مسئولیت های اجتماعی برای محیط پیرامونی است.
موحدی با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی در این استان وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود شرکت‌‌های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی مسئولیت‌های اجتماعی خود را به طور کامل عملیاتی کنند و با توجه به اهمیت نهاد آموزش و پرورش، در بازسازی مدارس به ایفای نقش بپردازند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تشکر از همکاری شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و مدیریت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت صنعت نفت به زودی شاهد سرعت بیشتر در بازسازی و تکمیل فضاهای نیمه تمام آموزشی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار