امام جمعه پاکدشت :

امام زمان واسطه فیض در عالم است

پاکدشت (پانا)- امام جمعه پاکدشت در جمع نمازگزاران شهرستان پاکدشت، در آستانه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج)، امام زمان را واسطه فیض در عالم خواند و کسی که آسمان و زمین را به هم پیوند می‌زند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امام زمان واسطه  فیض در عالم است

حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در آستانه ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) در خطبه‌های نماز جمعه گفت : اولین وظیفه ما شیعیان، معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عج) است؛ باید بدانیم و باور داشته باشیم که امام زمان(عج) واسطه فیض الهی در همه عالم هستند ، همانطور که در دعای ندبه می‌خوانیم آن حضرت کسی است که آسمان و زمین را به هم متصل می‌کند.

وی همچنین ضمن تاکید بر دعا برای سلامتی آن حضرت ادامه داد :اما مهم‌ترین وظیفه‌ ما ، انتظار ظهور است، شیعه باید شبانه روز حضور حضرت را در زندگی احساس کند، این احساس حضور موجب تقویت ایمان است؛ عصر غیبت توأم با مشکلات و سختی‌ها است، اما این مشکلات نباید عقیده و ایمان شیعیان را سست کند، ثابت قدم بودن در مسیر انتظار مهم است.

لزومی همچنین با تاکید بر نقش کلیدی جوان در عصر غیبت و در آستانه روز جوان افزود : درک کردن امکانات و توانمندی‌های جوانان ، و احترام گذاشتن و پذیرش نسل جوان، از مسائل بسیار مهم است، دستگاه‌های حاکم باید جوانان را در راس امور قرار بدهند ، اگر امروزه به جوانان جایگاه و فرصت عرض اندام ندهیم ، عواقب ناگواری در پی خواهد داشت اگر ما برای این نسل برنامه‌ریزی نکنیم دشمن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

حسن لزومی در پایان اظهار کرد: اگر توجه کنیم که انرژی این نسل کجا و در چه جهت مصرف می‌شود، می‌توان جوان را خوب تربیت کرد، می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

خبرنگار دانش‌آموز زهرا سادات حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار