رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان‌:

بهترین الگوی واقعی شهدا هستند 

اصفهان (پانا) - رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت باید هویت ملی و انقلابی خود را حفظ کرده و الگوهای واقعی انتخاب شوند. بهترین الگوی واقعی هم شهدا هستند، خصوصا شهدای دانش‌آموز که در اصفهان تعدادشان بسیار زیاد است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهترین الگوی واقعی شهدا هستند 

سرهنگ حسین رجب پور، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان در گفت وگو با پانا عنوان کرد: «ما باید هویت ملی و انقلابی خود را حفظ کنیم و الگوهای واقعی را برای خود انتخاب کنیم. بهترین الگوی واقعی هم شهدا هستند، خصوصا شهدای دانش آموز که در اصفهان بسیار زیاد داریم.

در ادامه محمد طغیانی، معاون پرورشی ناحیه ۶ آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مهمترین مورد در بحث انس با قرآن این است که عظمت قرآن فهم و درک شود.برای تیپ شخصیتی دهه هشتادی ها و نوجوانان دهه هشتادی، آشنایی بیشتر با جنبه های علمی و اعجازی قرآن می تواند مقدمه ای باشد برای ورود بیشتر به قرآن، انس و الفت بیشتر با قرآن و استفاده بهینه از قرآن. آیات بسیار زیادی وجود دارد که جنبه های اعجاز علمی و نکات علمی که به تازگی به آن دست یافته اند ، در آن اشاره شده است و این جذابیت شاید راهکاری باشد تا بتواند انس و الفت بیشتری با قرآن برای دانش آموزان ایجاد کند که این مقدمه است و اصل محتوا، مفهموم و عمل به قرآن است.

دانش آموز خبرنگار:هستی جعفری، ستایش صالح پور، محدثه السادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار