شکست سانتاکلارا از استقلال در نبرد حقوقی

تهران (پانا) - فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در پرونده شکایت باشگاه سانتاکلارا پرتغال از استقلال درباره هافبک این تیم، رای را به سود آبی‌های پایتخت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شکست سانتاکلارا  از استقلال در نبرد حقوقی

باشگاه استقلال طی توافقی با سانتاکلارا قرار بود در ۲ قسط پول انتقال محمد محبی را پرداخت کند که پس از روی کار آمدن علی فتح الله‌زاده مبلغ مود توافق، پرداخت شد اما باشگاه پرتغالی اعلام کرد ۱۴۰ هزار دلار از این پول به حساب آنها ننشسته است.

این موضوع در هفته‌های اخیر باعث شد تا کار استقلال و سانتاکلارا به شکایت در فیفا بکشد اما تیم حقوقی استقلال اسناد و مدارک لازم را درباره پرداخت پول به سانتاکلارا به فیفا ارسال کرد تا این پرونده به سود آبی‌ها خاتمه پیدا کند.

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای نوشت:

همان طور که مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی اخیر اعلام کرد، پس از رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و ارایه لایحه و مدارک و اسناد مبنی بر واریز ۲۴۰ هزار دلار توسط باشگاه استقلال، که ۹۰ هزار دلار آن هم به حساب باشگاه پرتغالی نشسته و اسناد معتبر باشگاه مبنی بر تلاش برای واریز باقی مانده مطالبات سانتاکلارا که به دلیل تحریم‌ها این پول به دست طرف پرتغالی نرسیده و البته به باشگاه استقلال هم بازنگشته، فیفا حق را به باشگاه استقلال داد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

به همین دلیل نه تنها محمد محبی در حال حاضر بازیکن استقلال است، بلکه باشگاه استقلال از جریمه 600هزار دلاری به دلیل شکایت سانتاکلارا نیز رهایی یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار