مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی نیشابور خبر داد:

بازگشت کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر نیشابوری از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور

نیشابور (پانا) - کاروان راهیان نور دانش‌آموزان نیشابوری پس از گذشت پنج روز که از یادمان های شقایق‌های یادآور عشق سرخ بازدید کردند، به شهر خود بازگشتند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر نیشابوری از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور

سمیه دولت آبادی مسئول حوزه بسیج دانش آموزی نیشابور گفت: قطعا از یادها نخواهیم برد که خون های زیادی بر زمین ریخته شد تا پرچم ایران در آسمان برافراشته شود.

وی افزود: با وجود نقاط ضعفی که در اردوی راهیان نور شاهد بودیم اما دخترانمان فرصتی برای چشیدن طعم زندگی پاک با سختی هایی به شیرینی عسل را تجربه کردند.

حسین صدیقی، سرپرست کاروان بسیج دانش آموزی نیشابور در ادامه با اشاره به اینکه راهیان نور اثرگذارترین فعالیت فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و... محسوب می‌شود، افزود: برگزاری این اردوی هرساله فرصتی برای درک عمیق جنگ هشت سال دفاع مقدس و رشادت های دلیر مردان ایرانی است و دانش آموزان بیش از پیش به سرزمین ایثار و شهادت افتخار می‌کنند.

سید قاسم حسینی، دیگر سرپرست این کاروان یادآور شد: زبان قاصر از بیان حس و حال این سفر معنوی است‌،روزهای سخت و شیرین با چاشنی های زیادی را گذراندیم و خادمی برای شهدا و دانش آموزان عزیز را افتخاری بزرگ می‌دانم.

سمیه دولت آبادی، مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی محدثه نیشابور در پایان از زحمات ارزشمند و صادقانه حسین صدیقی و پاسدار سید قاسم حسینی در زمینه پیشبرد اهداف این سفر معنوی تشکر و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت را برای سرپرستان این کاروان خواستار شد.

خبرنگار: سیما خاکساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار