ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم‌پزشکی رایگان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در شهرقدس

شهر قدس ( پانا)- مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قدس از ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی رایگان  به دانش‌آموزان کم برخوردار در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم‌پزشکی رایگان به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در شهرقدس

وحید محرمی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قدس از ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی رایگان به دانش آموزان کم‌برخوردار در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قدس خبر داد.

محرمی در تشریح این خبر به پانا گفت: «برای بازنشر مهربانی و به نیت خدمت به دانش‌آموزان کم برخوردار حضور دندانپزشک و چشم پزشک در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس در حال انجام است»

وی افزود: «آینده‌سازی که به دلیل نداشتن سرپرست و مشکلات اقتصادی، شرایط درمان را ندارد با کمک پزشکان خیر، مشکلات جسمی اش بهبود یافته و بهتر به یادگیری ادامه می‌دهد.»

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان قدس تصریح کرد:« ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی رایگان به دانش آموزان بی بضاعت یکی از طرح های ارزشمند و خداپسندانه است که به کمک پزشکان خیر نیک اندیش در این مدیریت در حال انجام است.»

لازم به ذکر است، واحد سلامت و تندرستی این مدیریت با همکاری واحد انجمن اولیا و مربیان و مربیان بهداشت مدارس در تحقق این طرح نقش آفرینی کردند. همچنین تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله عصب کشی، جراحی، پر کردن و کشیدن دندان؛ چشم پزشکی شامل بینایی‌سنجی و عینک بصورت رایگان به دانش آموزان بی بضاعت ارائه می شود.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار