اعزام دانش‌آموزان دختر زیارت‌اولی گلستانی به مشهد مقدس

گلستان (پانا) - ۸۱ نفر از دختران متوسطه اول گلستانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده بودند با بدرقه مسئولین استانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان دختر زیارت‌اولی گلستانی به مشهد مقدس

موسی کابلی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش گلستان در مراسم بدرقه دانش آموزان زیارت اولی بیان کرد: امام رضا (ع) برای یک قشر و قوم و عقیده خاص نیست و بسیار رئوف، مهربان و بخشنده است.

وی بیان کرد: شما دانش آموزان با قومیت های مختلف معرف این استان هستید،باید این فرصت را غنیمت بشمارید و حاجات خود را از او بخواهید.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان سفری پربار، معنوی و سرشار از انرژی را برای دانش آموزان زائر آرزو کرد.

کابلی از همکاران در سازمان دانش آموزی، معاونین پرورشی شهرستان ها و همکاران مدارس بابت برنامه ریزی های انجام شده برای این سفر تشکر و قدردانی کرد.

احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان نیز اردوی زیارت اولی ها را حرکت جهادی نامید و بیان کرد: زیارت اولی ها فرصتی ویژه برای دانش‌آموزان کم برخوردار است که تاکنون به حرم امام رضا (ع) مشرف نشده اند.

طهماسبی اضافه کرد: این سفر علاوه بر بعد معنوی حضور در کنار امام رضا(ع)، استقلال و مسئولیت پذیری دانش آموزان را افزایش داده و باعث رشد روابط اجتماعی آنها می‌شود.

وی عنوان کرد: مسئولیت و انتخاب دانش آموزان به عهده سازمان دانش آموزی بوده و این افراد طی گزینش، صبح امروز، به اردو اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار