نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد؛

مصادیق همکاری دولت و شهرداری تهران

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران مصادیق همکاری دولت با شهرداری تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مصادیق همکاری دولت و شهرداری تهران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران اخیرا درجریان بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران همکاری دولت با شهرداری را نسبت به دولت‌های گذشته بی نظیر عنوان کرد. پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا درخصوص مصادیق همکاری دولت با شهرداری تهران گفت:‌ «بعد از 8 سال برای اولین بار در دولت، 80 درصد اتوبوس‌های دولتی به تهران تحویل و 200 اتوبوس دولتی به تهران داده شد، همچنین نیمی از ون‌های دولتی هم به شهر تهران داده شد.»

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: «در بحث مترو 77 میلیون یورو اختصاص داده شده که مرحله آخر تعهدات بانکی آن، در حال انجام است تا قرارداد بسته شود.»

سروری تاکید کرد:‌ «نگاه دولت این است که امروز رمز موفقیت دولت، موفقیت در مدیریت شهری است زیرا مردم بیشترین خدمات را از شهرداری‌ها دریافت می‌کنند. مردم مانند ما تحلیل نمی‌کنند و خدماتی که دریافت می‌کنند را تفکیک نمی‌کنند. به همین دلیل دولت بیشترین همکاری را با شهرداری‌ها دارد.»

رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد:‌ «رئیس‌جمهوری مدیریت یکپارچه شهری را قبول دارد و امیدواریم در این دوره لایحه مدیریت یکپارچه شهری به نتیجه برسد. همچنین برای رفع تبعیض، ورود شورای عالی استان‌ها می‌تواند بسیاری از قوانین را متعادل کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار