در راستای ارتقای فرهنگ محیط زیستی؛

سازمان محیط زیست و سازمان نهضت سوادآموزی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

تهران (پانا) - معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان نهضت سواد آموزی فردا سه‌شنبه 9 اسفندماه تفاهم‌نامه همکاری امضا می کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان محیط زیست و سازمان نهضت سوادآموزی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برای دستیابی به اهداف سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست و به منظور بهره‌گیری از مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی دولتی و غیردولتی در راستای اهداف سوادآموزی و همچنین تحقق وظایف آموزشی و فرهنگی دو سازمان در روز سه‌شنبه نه اسفند در محل سازمان حفاظت محیط زیست تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

این تفاهم‌نامه مقرر است در ساعت 10 در محل معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به امضای نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و علیرضا عبدی معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی برسد.

تثبیت و توسعه مهارت‌های سواد بی‌سوادان و کم‌سوادان، کاربردی کردن مهارت‌های سواد از طریق ارتقاء، آگاهی‌های محیط زیستی، کمک به توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش مشارکت‌پذیری مخاطبین سواد‌آموزی در زمینه مسایل محیط زیستی از جمله از اهداف مهم و راهبردی این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار