مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان‌غربی:

آواربرداری ۷۵۰ واحد مسکونی در خوی به پایان رسید

ارومیه (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان‌غربی گفت تاکنون ۷۵۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از زلزله خوی آواربرداری شده و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای آغاز ساخت منازل نیز به ۳۷۵ واحد مسکونی توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آواربرداری ۷۵۰ واحد مسکونی در خوی به پایان رسید

جعفر برزگر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با استقرار ستادهای معین آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، عملیات آواربرداری و ابلاغ دستورکارهای واحدهای مسکونی تعمیری تا پایان اسفندماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: دستور کارهای تعمیری تاکنون به ۱۰ هزار و ۷۴۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است. ابلاغ دستور کارهای واحدهای تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به منظور تعمیرات سریع و سکونت مردم عزیز در منازل به سرعت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری واحدهای احداثی در ۱۶ محور با استقرار ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن ادامه دارد، عنوان کرد: این عملیات با حضور اکیپ‌هایی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد و تاکنون از مجموع ۲ هزار و ۱۲۰ واحد احداثی، آواربرداری ۷۵۰ واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستاها به پایان رسیده است.

وی، ابراز کرد: لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستاها و شهرها صورت پذیرد.

برزگر در خصوص مصالح ساختمانی تخصیص به واحدهای گفت: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به ۳۷۵ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار