تجلیل از نقش موثر آموزش و پرورش قم در برپایی کنگره ملی شهدا

قم(پانا)- آموزش و پرورش استان قم به عنوان یکی از دستگاه های موثر در برپایی دومین کنگره ملی شهدای استان در مراسم تجلیل از خادمان شهدا تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نقش موثر آموزش و پرورش قم در برپایی کنگره ملی شهدا

مراسم تجلیل از خادمان دومین کنگره ملی شهدای استان قم روز گذشته با حضور استاندار قم، شهردار قم و مسئولان دستگاه های اجرایی در سالن نخلستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان اظهار داشت: کار کنگره شهدای قم به پایان نرسیده و لازم است از همین الان برای تولیدات فاخر کنگره بعدی در سال 1406 برنامه‌ریزی شود.
در ادامه، علی اکبر خوشگفتار رئیس سابق ستاد کنگره ملی شهدای استان با اشاره به درس های دومین کنگره گفت: انتظار می رود برای کنگره سوم، دستورالعمل ها بروز شود و نیز از حضور جوانان، دانش آموزان، حوزویان، دانشگاهیان متناسب با نقش های اجتماعی که دارند، بیشتر استفاده شود.
وی با تاکید بر انتقال پیام شهیدان با زبان هنر عنوان کرد: توجه به فضای مجازی با توجه به جنگ شناختی دشمن و نیز بکارگیری تمامی نیروهای بالفوه فارغ از جناح بندی های سیاسی، از امور مهمی است که باید سرلوحه کار کنگره قرار بگیرد.
سردار عبدالرضا آزادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج نیز که مهمان ویژه مراسم بود، گفت: ایده های خوبی در دومین کنگره ملی شهدای استان قم خلق شد که در دیگر برنامه ها از آن استفاده کردیم.
در این مراسم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و مسئولان سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند؛ همچنین محسن موحدی از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس به عنوان رئیس جدید ستاد کنگره ملی شهدای استان معرفی و از خدمات ارزشمند علی اکبر خوشگفتار تقدیر شد.
ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار