فرماندارشهرستان فیروزکوه:

مهم‌ترین هدف ستاد تنظیم بازار تامین به موقع کالاهای اساسی است

فیروزکوه(پانا) - فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، تامین به موقع کالاها و قیمت‌گذاری مناسب و نظارت بر واحدهای صنفی را از مهم‌ترین اهداف ستاد تنظیم بازار دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین هدف ستاد تنظیم بازار تامین به موقع کالاهای اساسی است

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین اهداف ستاد تنظیم بازار است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: در مواقعی عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می‌شود و مشکلاتی را در بازار ایجاد می‌کند که باید تلاش کرد با نظارت مستمر کلیه دستگاه‌ها نسبت به تنظیم بازار اقدام کرد وی همچنین نظارت هفتگی را به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ نمود.

حیدری‌منش با اشاره به قرار داشتن در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: همه ساله همزمان با آغاز عید نوروز و ماه مبارک رمضان تامین برخی اقلام ضروری با حساسیت بیشتری در بازار هدف توزیع می‌شود و نظارت دقیق و توجه به ساختار مراکز عرضه و نحوه توزیع برای تنظیم بازار در این ماه ضرورت دارد.

در این نشست در خصوص برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی در این ایام، تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر گردید نسبت به تامین کالاهای اساسی در روستاها با هماهنگی بخشداری و اداره صنعت معدن و تجارت و دهیاران اقدام شود.

دانش‌آموز خبرنگار فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار