جزیره کیش میزبان نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات نوآور کودک و نوجوان

تهران (پانا) - در حالی که همیشه چهره‌ای باستانی و تمدنی از نوروز وجود داشته‌ و همگان آن را با یادگارهایی که از پیشینیانمان به جا مانده به خاطر می‌آورند فرهنگ ملی نوروزی، در فروردین ماه امسال، قرار است با تکنولوژی گره بخورد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جزیره کیش میزبان نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات نوآور کودک و نوجوان

هفت سین ایرانی‌مان با عینک‌های وی‌آر توسط هنرمندان کشیده شود و رسم زیبای عیدی دادن به کودکان را هنرمندان تئاتر عروسکی به اجرا دربیاورند.
نوروز امسال قرار است در جزیره کیش، نوروزی نوآورانه باشد و خانواده‌ها در ایام تعطیلات نوروز چهره دیگری از یک عید باستانی را به چشم ببینند.
نخستین دوره نمایشگاه نوروزِ نوآور به میزبانی جزیره کیش، با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد و کودکان مخاطبان اصلی این نمایشگاه هستند «چون آینده برای کودکان است».
شعار این نمایشگاه نشانه‏ و یادآور این واقعیت است که کودکان و نوجوانان، فارغ از ستیزه‏‌ها و فراز و نشیب‏‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی زیست‌‏محیطی، نه تنها از حق بهره‌‏مندی از مجصولات فرهنگی، نوآورانه و استاندارد برخوردار هستند، بلکه آنها صاحبان اصلی آینده و موضوع اصلی تمام حساسیت‌‏ها و مناقشات امروز ما هستند.
استارتاپ‌ها و فعالان دانش‌بنیان، پلتفرم‌های محتوای کودکان و نوجوان، تولیدکنندگان محتوای کودکان و نوجوان، ناشران برگزیده، تولیدکنندگان اسباب‌بازی و سرگرمی، صاحبان صنایع پوشاک و ملزومات کودکان و نوجوانان و مؤسسات، نهادها و سازمان‌های متولی و فعال در این حوزه از جمله شرکت‌کنندگان در NONO2023 هستند.

نمایشگاه نوروز نوآور از تاریخ 4 تا 14 فروردین با همکاری «پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» (پردیس فناوری فکر خلاق کیش) و شرکت دانش‌بنیان «فناوران نیک‌اندیشان راشا» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد. شرکت دانش‌‏بنیان راشا از عموم ناشران، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، هنری، آموزشی و نوآورانه برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است.
متقاضیان شرکت در نمایشگاه جهت دریافت غرفه و همکاری‌های دیگر می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های 02177605563 و 02177642260 و 09198563393 (دبیرخانه تهران)، جهت ثبت‌نام آنلاین به سایت نوروز نوآور مراجعه کنند.
گفتنی است شرکت دانش‌بنیان «فن‌آوران نیک‌اندیشان راشا» برگزارکننده این نمایشگاه خصوصی است که توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و سازمان منطقه آزاد کیش حمایت ‌می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار