دبیر سابق شورای عالی آموزش و پرورش:

نیکوکاری باید از سنین پایین به کودکان آموخته شود

بیرجند (پانا) - دبیر سابق شورای عالی آموزش و پرورش و عضو جامعه یاوری فرهنگی گفت مهارت نیک اندیشیدن، نیکی خواهی برای دیگران و نیکوکاری باید از سنین پایین به کودکان آموزش داده شود و طرح زنگ کتابخوانی یکی از این راه‌ها به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاری  باید از سنین پایین به کودکان آموخته شود

مهدی نوید ادهم در مراسم افتتاحیه آغاز طرح زنگ کتابخانه در مدارس ابتدایی استان اظهار کرد: مدرسه یاری نرم افزار لازم برای ارتقای توانمندی ها و مهارت های دانش آموزان در عرصه های مختلف و لازمه طراحی و اجرای برنامه ی درسی فعال و پویا است.

وی، از کتابخوانی به عنوان تقویت مهارت اندیشیدن در دانش آموزان ، ترسیم کننده دنیای ایده ها و وسیله کمک آموزشی برای تعمیق آموزش های موجود در کتب درسی، یاد کرد و افزود: کتابخوانی حلقه اتصال آموزش و پرورش در فرایند یاددهی و یادگیری است.

دبیر سابق شورای عالی وزارت آموزش و پرورش و عضو جامعه یاوری فرهنگی، اضافه کرد: کتابخوانی محور توسعه سند تحول بنیادین در مدارس و خشت زیر بنای مهارت آموزی به دانش آموزان از سنین ابتدایی به شمار می رود.

وی، با بیان این که ۳۰ درصد مدارس کشور با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث می شود، خاطرنشان کرد: امروز خیرین علاوه بر مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی در بحث نرم افزاری مدرسه یاری و تعمیق بخشی به مفاهیم آموزشی، پرورشی و تربیتی نیز ورود کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار