معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس در گفت‌وگو با پانا:

ابهامات ذهنی نوجوانان و جوانان باید پاسخ داده شود

دانش‌آموزان امروز درخواست دارند که جلسات پرسش و ‌پاسخ با مدیران، مسئولان و تصمیم‌گیران داشته باشند/ باید ارتباط بیشتری بین مدرسه، خانه و مسجد ایجاد شود

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس گفت در حوادث اخیر شاهد بودیم که برخی از نوجوانان و جوانان ابهامات و سوالاتی داشتند که این نشان‌دهنده این است که باید اطلاعات آن‌ها افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ابهامات ذهنی نوجوانان و جوانان باید پاسخ داده شود

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با پانا درباره اهمیت بودجه آموزش و پرورش، اظهار کرد: «در یک مقطع، فعالیت‌های پرورشی و تربیتی کمرنگ شد که ضرورت دارد به این مساله توجه بیشتری شود. در حوادث اخیر ما دیدیم که برخی از نوجوانان و جوانان ابهامات و سوالاتی داشتند که این نشان‌دهنده این است که باید اطلاعات آنها افزایش پیدا کند.»

وی افزود: «اردوهای راهیان پیشرفت می‌تواند بسیاری از دانش‌آموزان را دربر بگیرد، همچنین اردوهای راهیان نور بسیار موثر است.»

حسینی با بیان اینکه ارتباط بیشتری بین مدرسه، خانه، مسجد و مراکز فرهنگی باید برقرار شود، گفت: «دانش‌آموزان امروز درخواست دارند که جلسات پرسش ‌پاسخ با مدیران و مسئولان و تصمیم‌گیران داشته باشند و باید در این زمینه بیشتر کار شود.»

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بیان کرد: «کشور ما نیاز به نسلی دارد که اهل گذشت، ایثار، فداکاری و مقاوت باشد بر همین اساس برنامه‌های سازنده باید وجود داشته باشد. اخیرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم که نقش دانش‌آموزان بسیار پررنگ بود. در مجموع تمامی این برنامه‌ها نیازمند اعتبار مالی است و امیدواریم با بودجه‌ای که در نظر گرفته شده است سال آینده وزارت آموزش و پرورش بیش از گذشته کار کند و البته خیرین و افراد و موسسات نیز باید کمک کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار