مسمومیت ۶۲ دانش آموز دبیرستان دخترانه در بروجرد

تهران (پانا) - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت امروز ۶۲ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد دچار علائم مسمومیت شدند که همگی ترخیص و تا این لحظه ۱۱ نفر بستری هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مسمومیت ۶۲ دانش آموز دبیرستان دخترانه در بروجرد

به گزارش ایرنا؛ مسلم مرادی اظهار کرد: جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه تشکیل شد و ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز منوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است گفت: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

مرادی افزود: بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه ادامه دارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

وی اظهار داشت: اخبار از طریق روابط عمومی فرمانداری و شورای اطلاع رسانی شهرستان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار