بیانیه سازمان دانش‌آموزی قم در محکومیت جوسازی رسانه‌ای علیه حوادث مدارس قم

قم (پانا) - سازمان دانش آموزی استان قم، ضمن همدلی با خانواده‌ها و دانش آموزان، بیانیه ای را پیرامون وقایع اخیر مدارس در محکومیت شایعه پراکنی رسانه ای و انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی قم در محکومیت جوسازی رسانه‌ای علیه حوادث مدارس قم

متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حوادث ناگواری که در ماه‌های اخیر در برخی از مدارس قم به وقوع پیوست قلب همه دوستداران ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درد آورد ، اگر چه سازمان دانش اموزی استان از ابتدای این حوادث با تشکل های دانش آموزی خود همواره در کنار خانواده ها و دانش اموزان بوده و با آنها ارتباطی مستمر دارد لکن ابعاد و زوایای این اقدامات نیازمند بررسی و تحلیل کارشناسی متخصصان است. اما در کوران این اتفاقات گروه ها و رسانه های تروریستی منافقین و شبکه های ماهواره ای معاند و همچنین افرادی که سعی در برهم زدن آرامش و سلامت روانی مردم را دارند به صورت مداوم با احساسات و عواطف خانواده ی بزرگ دانش آموزی کشور سعی در تحریک دانش آموزان و خانواده ها و ایجاد فضای ترس و وحشت و انتشار اخبار دروغ، به‌دنبال مقاصد شوم خود بوده اند.

قطعا آنچه هم اکنون مورد رنجش خانواده ها و دانش آموزان است حرف و سخن های بی پایه و اساسی است که هر روز در فضای مجازی منتشر شده و موجب آشفتگی والدین و دانش آموزان گردیده است.

سازمان دانش‌آموزی استان قم به نمایندگی از دانش آموزان ضمن اعلام محکومیت جریان سازی رسانه های معاند و فتنه انگیزی دشمنان، خواستار شناسایی و برخورد قاطعانه و عادلانه قوه قضاییه با عوامل احتمالی این حوادث و دروغ پردازان در فضای جامعه، شایعه پردازان و صوت های مجهول الهویه ای که در فضای مجازی با سواستفاده از عناوین معلم، پزشک و یا والدین منتشر و دست به دست می شود و مختل کنندگان امنیت روانی مردم است می باشد.

در ضمن از آنجا که ما به عنوان نمایندگان دانش آموزان از ابتدا شاهد دغدغه ها و پیگیری های بخش های مختلف استان بودیم، مراتب تقدیر خود را از تلاش های کلیه مدیران و بخصوص کارکنان خدوم اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی استان قم، نهادهای امنیتی و انتظامی و عزیزان مخلص آتش نشانی اعلام نموده و از درگاه قادر متعال دوام توفیق این عزیزان را در راستای اعتلای کلمه ی الله و پرچم رفیع جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار