معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

لازم است تا تمام سالن‌‌های ورزشی، از آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بهره‌مند باشند

بهارستان یک (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، وجود ظرفیت کافی برای برگزاری مسابقات در سالن‌های ورزشی را لازم دانست و گفت لازم است تا تمام سالن‌‌های ورزشی، از آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بهره‌مند باشند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
لازم است تا تمام سالن‌‌های ورزشی، از آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بهره‌مند باشند

رضا امیدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در نشست بررسی فضاهای ورزشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان با مسئولین این منطقه، اظهار کرد: در شهرستان بهارستان ، تراکم جمعیت رو به افزایش است و بنده نیز از نزدیک، شاهد مشکلات حوزه تربیت‌بدنی و سرانه پایین آن، بوده‌ام.

وی افزود: با عنایت مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌ استان تهران و توجه به وضعیت نامناسب برخی سالن‌های ورزشی ایت منطقه، موجب شد تا در طول این مدت، پیمانکار‌های مختلف از شرکت‌های متفاوت به آموزش و پرورش با هدف بهسازی این سالن‌های ورزشی مراجعه کردند و نشست‌های مختلفی نیز برگزار شد.

امیدی تصریح کرد: اگر تا قبل از تعطیلات نوروزی، قرارداد‌های لازم بسته شود و نسبت به افتتاح سالن‌های جدید اقدام کنیم، قطعا شهرستان بهارستان پیشرفت چشمگیری خواهد کرد؛ همچنین لازم است تا تمامی سالن‌های ورزشی، ظرفیت برگزاری مسابقات را داشته‌ باشند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان گفت: در سطح وزارت‌خانه، برنامه‌ای درخصوص پروژه‌‌ جدید حاج قاسم سلیمانی است که این پروژه‌های موجود، اعتبار مکمل دارند و امید است تا بتوانیم خدمت‌های تاثیر‌گذاری در مناطق عرضه کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار