براساس تصمیمات نشست شورای مؤسسان مدارس غیردولتی؛

مدارس غیردولتی در منطقه ۱۲ تهران قطب بندی شدند

تهران (پانا) - براساس تصمیمات سومین نشست شورای مؤسسان مدارس غیردولتی منطقه ۱۲تهران در سال تحصیلی جاری، مدارس غیردولتی این منطقه به هشت قطب آموزشی _ پرورشی تقسیم شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی در منطقه ۱۲ تهران قطب بندی شدند

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران، با اعلام این خبر، گفت: براساس این قطب بندی از میان مؤسسان مدارس غیردولتی هشت نفر برای سرپرستی قطب‌‌ها مشخص شدند و هریک از این افراد امور مربوط به هماهنگی و تعاملات مدارس قطب مربوطه با کارشناسی مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش منطقه را عهده دار خواهد بود.

احمدرضا اصلانی افزود: با قطب‌بندی مدارس غیردولتی کار نظارت بر فعالیت‌های این مدارس، گرفتن بازخورد دقیق ابلاغ بخشنامه‌ها، بررسی میزان رعایت قوانین و رسیدگی به تقاضاهای این مدارس بصورت هدفمند و دقیق‌تر از گذشته برنامه‌ریزی و پی‌گیری خواهد شد.

سومین نشست مراکز آموزشی غیرانتفاعی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران در سال تحصیلی 1402 - 1401 با حضور پروین خاموشیان کارشناس مسئول و اکرم احمدی کارشناس مشارکت‌های مردمی و جمعی از مؤسسان مدارس غیردولتی، در دفتر مدیر آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هم اکنون تعداد ۹۷ مدرسه و مرکز آموزشی غیرانتفاعی در آموزش و پرورش منطقه ۱۲تهران مجوز فعالیت دارند که از این تعداد ۴۴ مدرسه در مقطع ابتدایی و ۵۳ مدرسه و مرکز آموزشی در مقطع متوسطه اول و دوم مشغول به ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان هستند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار