دریاچه شهدای خلیج فارس به استقبال بهار رفت؛

از غرس بیش از 250 اصله درخت تا کاشت بیش از 150 مترمربع فرش گل

تهران (پانا) - دریاچه شهدای خلیج فارس با غرس بیش از 250 اصله درخت و کاشت 150 متر مربع فرش گل به استقبال بهار 1402 رفت.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
از غرس بیش از 250 اصله درخت تا کاشت بیش از 150 مترمربع فرش گل

به گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی و عمران چیتگر، طرح بهار جانها در مجموعه فرهنگی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، وارد آخرین فاز اجرایی خود شد. محسن صالحی، مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر با اشاره به فعالیت‌های بی‌وقفه خدمات‌رسانی در حوزه نگهداشت دریاچه، عنوان کرد: بنا بر گونه‌های گیاهی موجود در پهنه‌ی 120 هکتاری فضای سبز و معابر مجموعه و نیز با توجه به پیش‌بینی‌های دقیق شرایط جوی و برنامه‌ریزی مدون، فاز ابتدایی استقبال از بهار با هرس سنگین درختان از 17 آبان 1401 آغاز شد و تا 21 بهمن ماه گذشته ادامه داشت.

مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر توضیح داد: در حال حاضر غرس بیش از 250 اصله درخت در دستور کار توسعه فضای سبز دریاچه قرار دارد و در نظر داریم در روز درختکاری نیز با کاشت نهال، سرانه فضای سبز مجموعه را گسترش دهیم.

صالحی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار اضافه کرد: واکاری فضای سبز، طرح‌ریزی، اجرا و کاشت بیش از 150 مترمربع فرش گل و اصلاح پوشش چمن، افزایش روشنایی، بهسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری مانند نیمکت‌ها، تیرهای روشنایی و مزین کردن دیواره‌های مجموعه به تصاویر بهاری از دیگر اقدامات اجرا شده در طرح بهار جانها است که توسط شرکت نوسازی و عمران چیتگر در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس و با هدف استقبال از بهار به اجرا درآمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار