برگزیدگان مسابقه «عکس برتر»پایتخت معرفی شدند

تهران (پانا) - منتخبین و برگزیدگان نخستین مسابقه عکس «مناطق برتر تهران» با معرفی منطقه ۲۱،به عنوان‌منطقه برگزیده آرای مردمی ،به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقه «عکس برتر»پایتخت معرفی شدند

محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از برگزاری اختتامیه و معرفی نفرات برتر نمایشگاه «عکس برتر» خبر داد.

وی گفت: نمایشگاه عکس برتر، با هدف شناسایی افراد خلاق و نو آور همچنین تقدیر از عکاسان در روابط عمومی های مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران برگزار شد.

صائبی افزود: در این دوره از رقابت های عکاسی محمد بیاتی از منطقه ۲۰توانست عنوان نخست را از آن خود کند، همچنین عباس کیقبادی از منطقه ۹به مقام دوم رسید، امیر دنیوی از منطقه ۲۲ به مقام سوم و مهدی عسگری از منطقه ۲ و علی سلیمی از منطقه ۱۵عنوان چهارم و پنجم را از آن خود کردند. همچنین علی گلدوز از منطقه ۲۱ توانست مقام برگزیده آرای مردمی را کسب کند.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در ادامه گفت: با توجه به استقبال چشمگیر شرکت کنندگان به زودی نمایشگاه عکس برتر با حضور علاقمندان در معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و سایر مجموعه های شهرداری تهران برگزار خواهد شد. همچنین داوری مسابقه و نمایشگاه عکس مناطق برتر تهران با حضور داوران نمونه مجموعه شهرداری تهران مهدی طاهری، فریدون قربانی و علیرضا عطاریانی انجام شد و در پایان به برگزیدگان و‌ به منتخبین نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

این برنامه باهمکاری معاونت رسانه و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه مترو ۱۷شهریور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار