وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد؛

مدارس مبالغ اخذشده از خانواده‌ها برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری شدن آموزش‌ها را به نحو مقتضی جبران کنند

تهران (پانا) - وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اولیا دانش‌آموزان برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری شدن آموزش‌ها که به دلیل آلودگی و برودت هوا و ... صورت گرفت را به نحو مقتضی جبران کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس مبالغ اخذشده از خانواده‌ها برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری شدن آموزش‌ها را به نحو مقتضی جبران کنند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این اطلاعیه با اشاره به بخشنامه شماره ۴۳۳/۱۴۰ صادرشده در چهارم بهمن‌ماه سال جاری آمده است: با توجه به اینکه مدارس در ابتدای سال تحصیلی ممکن است اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری خدمات خاص در طول سال تحصیلی ‌نمایند و بر همین اساس از متقاضیان این خدمات، مبالغی دریافت نمایند، در سال تحصیلی جاری به دلیل آلودگی و برودت هوا و ... در بخشی از ایام سال تحصیلی، کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، لذا اولیا مدارس امکان ارائه این خدمات را نداشتند.
در ادامه این اطلاعیه تصریح‌شده است: ضرورت دارد، تمامی مدارس شامل؛ دولتی، غیردولتی، هیات امنایی و ... که جهت ارائه خدمات خاص از اولیا دانش آموزان مبالغی را دریافت کرده‌اند و به دلیل غیرحضوری شدن کلاس‌ها نتوانستند این خدمات را ارائه دهند، به نحو مقتضی اقدام به جبران کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار