معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

هفته امور تربیتی فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اسلامی است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد هفته امور تربیتی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هفته امور تربیتی فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اسلامی است

جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های این هفته با حضور مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با یادآوری مجاهدت‌های شهیدان رجایی و باهنر در تأسیس نهاد امور تربیتی، امور تربیتی را نهادی مبتنی بر ارزش‌های والای الهی و انسانی برشمرد.

وی افزود: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های اسلامی و پاسداری از این ارزش‌ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: اگرچه همکاران این حوزه بدون توقع و چشمداشتی، برای غنا بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی مدارس، صمیمانه تلاش می کنند ولی تقدیر از این عزیزان در حقیقت ایجاد انگیزه بیشتر برای آنهاست. ضمن اینکه این مراسم به نوعی میثاق بستن با شهیدان والامقام رجائی و باهنر در ادامه راه پرفروغ آنها است.

در ادامه روسای ادارات معاونت استان اصفهان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار