مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

شادابی و نشاط دانش‌آموزان در مدارس یک ضرورت است

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت مدارس باید از رویکردها و روش‌های سنتی فاصله بگیرند؛ امروزه شادبی و نشاط و خلاقیت در دانش‌آموزان یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شادابی و نشاط دانش‌آموزان در مدارس یک ضرورت است

اسماعیل روحی در جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه بیان کرد: خوشبختانه در مرحله اول آموزش‌های خانواده قدم‌های خوبی برداشته شد، در مرحله دوم باید بر مباحث تخصصی آموزشی تاکید شود.

روحی عنوان کرد: بحث و تبادل نظر کارشناسان و مشاوران با دانش آموزان دوره متوسطه دوم و استفاده از نظرات آنان در مباحث آموزشی و پرورشی باید صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کارگروه به بیان نظرات خود در خصوص راه های توانمندسازی والدین در بحث تربیت فرزندان و دیگر مسایل آموزشی و تربیتی پرداختند.

بازنگری در شیوه های هدایت تحصیلی، هماهنگی اضلاع مختلف تعلیم و تربیت، لزوم مشارکت والدین در تصمیم گیری ها، وظیفه مند کردن مدیران مدارس در اجرای مستمر جلسات آموزش خانواده، مشارکت دستگاه های مختلف مرتبط در تعلیم و تربیت از جمله مسایل مهم مطرح شده توسط اعضا در این جلسه بود.

در پایان مقرر شد اعضای انجمن های اولیا و مربیان شهرستان نیز در کارگروه مشارکت داشته باشند و آموزش خانواده در دوره ابتدایی نیز یک ضرورت و در اولویت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار