مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

آموزش و پرورش در مناطق زلزله‌زده تعطیل نمی‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در شهرستان خوی گفت با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت آموزش و پرورش در شرایط بحرانی هم به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود و روند آموزش همواره پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در مناطق زلزله‌زده تعطیل نمی‌شود

علی مطهری در بازدید از مدارس شهرستان خوی در جمع مدیران این منطقه آموزشی با قدردانی از فرهنگیان که با حضور کامل خود در مدارس موجب افزایش آرامش روانی دانش آموزان شده اند، بیان کرد: مدیریت آموزش و مدارس شهرستان خوی به صورت متفاوت در این ایام بوده است.

وی اظهار کرد: در بخش ایو اوغلی، صفاییه و قطور که آسیب چندانی نداشتند از هفته قبل کلاس‌ها دایر شده است و در محور فیرورق به علت آسیب جزئی مدارس، آموزش در بستر شاد انجام شده بود که از امروز یکشنبه به روال عادی خود بازگشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: مدارس بخش مرکزی و روستاهای تابعه نیز از هفته گذشته به صورت حضوری اداره می‌شدند و مدارس خود شهر خوی نیز حضوری بوده است. هرچند چند مدرسه به عنوان کمپ بوده، ولی سعی می شود با رایزنی های انجام شده آموزش حضوری در این مدارس نیز آغاز شود.

مطهری اظهار امیدواری کرد که با رفع مشکلات مدارس آسیب دیده، آموزش حضوری کامل در این مدارس نیز از سر گرفته شود.

وی با اشاره به پیگیری و حمایت جدی استاندار آذربایجان غربی از ادامه روند آموزش ادامه داد: در کنار تخصیص اعتبارات دولتی، خیرین بسیاری نیز از جاهای مختلف برای بازسازی مدارس خوی اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار