فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد:

ضرورت همگرایی و همدلی مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی در ساری

ساری (پانا) - فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید همدلی و همگرایی با دستگاه‌های اجرایی را اولویت برنامه‌های خود بداند، گفت شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهری است که باید غده‌های ناکارآمدی در شهر را جراحی کند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همگرایی و همدلی مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی در ساری

محمدعلی نوبخت در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ساری و سرپرست جدید شهرداری با وی، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم مرکز مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: اصلِ وحدت شهری در بسترِ گفتمان همدلی و اخلاق مداری، عامل شکوفایی و پویایی شهر می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه تفکرِ بسیجی، روحیه و منش جهادی و عمل انقلابی راهگشای حل مشکلات در جامعه شهری است، گفت: همه باید با تاسی از سیره امام و شهدا، اطاعت از فرامین رهبری و بهره‌گیری از تفکرِ مدیریت جهادیِ در میدان، صادقانه و شبانه روزی در جهت عمران، آبادی و رفاه مردم تلاش و کوشش کنیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهری است که باید غده‌های ناکارآمدی در شهر را جراحی کند، افزود: تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری در کنار توجه به حفظ کرامت انسانی نوید ایجاد انگیزه، امید آفرینی، نشاط اجتماعی و آینده تماشایی شهر ساری را خواهد داد.

نوبخت فرماندار شهرستان ساری از خدمات سرپرست پیشین شهرداری قدردانی کرد و خطاب به شهردار جدید ساری، گفت: آنچه برای ما حائز اهمیت است، اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق پروژه‌های شهری، تلاش بی‌شائبه در جهت آسایش همه جانبه مردم، تبعیت از ولایت و رهبری، همگرایی و همدلی اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری با حوزه‌های امنیتی، قضایی، نظارتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌های اجرایی و نخبگان در جهت تغییر، تحول، امید آفرینی و آبادانی به نفع مردم شهر ساری است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار