برگزاری جلسه نخبگان مازندران با موضوع آسیب‌شناسی وضعیت کارگران و بازنشستگان

ساری (پانا) - نشست نخبگان استان مازندران با موضوع آسیب شناسی وضعیت کارگران و بازنشستگان با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه نخبگان مازندران با موضوع آسیب‌شناسی وضعیت کارگران و بازنشستگان

در این نشست علی بابایی کارنامی به تشریح وضعیت موجود کارگران و بازنشستگان پرداخت و از آخرین مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص کارگران ساختمانی و همچنین بازنشستگان مطالب مهمی را بیان کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از اهمیت طراحی نظام مسائل و رویکردهای حل مسائل قوه مقننه در تعامل با سایر قوا گفت: مجلس با همه توان در کاهش معضلات کارگران و بازنشستگان نقش آفرینی می کند.

بابایی کارنامی با اشاره به رویکرد حل مسائل مجلس افزود: خواستار انسجام و همدلی مردم جهت آسیب شناسی دقیق به ویژه در مرکز استان مازندران هستم و اجرای طرح‌های با پشتوانه پژوهشی را در اولویت برنامه های نظارتی و قانون گذاری مجلس قرار می‌دهیم.

مجید قربانی، عضو شورای مرکز پژوهش های مجلس در مازندران عنوان کرد: از استاندار مازندران و معاونین و مشاورین استاندار، مدیران ارشد استان، نمایندگان مجلس و فرمانداران همچنین سایر مدیران اجرایی درخواست می کنم که از سرمایه بزرگی به نام "جامعه نخبگانی" و همچنین "رسانه‌ها و کنشگران اجتماعی" و گروه‌های نخبه و مطالبه‌گر چون سمات و سایر گروه های مردمی جهت تصمیم گیری‌های دقیق و کارآمد بهره بگیرند.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار