امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

عید سعید مبعث، تجلی وحدت مسلمانان است

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهر، درجریان خطبه‌های نماز جمعه، عیدسعیدمبعث را تجلی وحدت مسلمانان جهان و پیامبراسلام به عنوان آخرین فرستاده خداوند متعال خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
عید سعید مبعث، تجلی وحدت مسلمانان است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهردر خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزارشد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک عید مبعث اظهار کرد: خداوند متعال در آیات قرآن‌کریم به پیامبر اسلام فرمود که بشریت را سعادت ابدی هدایت کند.

وی گفت: عیدسعید مبعث تجلی وحدت مسلمانان جهان و پیامبر اسلام هم آخرین فرستاده خداوند متعال است.

امام جمعه اسلامشهر در خطبه دوم نماز جمعه ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به کشور چین بیان کرد: این سفر بسیار حائز اهمیت بود و همکاری‌های تهران و پکن در حوزه‌های گوناگون همراه با امضاءسندهای همکاری در صورت اجرایی شدن سهم تولید انرژی و حمل کالا را در کشورهای همسایه افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد:کشور چین در حوزه‌های نفت،گاز و ریلی در ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد و از سوی دیگر مسئله تهدیدات خارجی برای ایران و چین نیز با دخالت آمریکا مشهود است .

وی در رابطه با زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه خاطرنشان کرد: 65 کشور دنیا به ترکیه و 13 کشور به سوریه کمک کردند و جای تعجب است که چرا حامیان دروغین حقوق بشر در رابطه با کمک به مردم سوریه کوتاهی می‌کنند.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار