در بخش داوری کودک جشنواره ملی تئاتر درسی؛

رتبه اول کشوری جشنواره ملی تئاتر درسی به نمایشی از بندرعباس رسید

هرمزگان (پانا) - رتبه نخست کشوری بخش داوری کودک دومینی جشنواره ملی تئاتر درسی به اثر «گجد و چرکولک» از دبستان شاهد شهید فرزاد مسافری ناحیه یک بندرعباس رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رتبه اول کشوری جشنواره ملی تئاتر درسی به نمایشی از بندرعباس رسید

مسلم بازیار نسب، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: «گجد وچرکولک» از دبستان شاهد شهید فرزاد مسافری ناحیه یک بندرعباس توانست پنج رتبه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه داوری در دو بخش کودک و فنی انجام می شد، افزود: این نمایش در بخش داوران کودک دومین جشنواره ملی تئاتر درسی، توانست رتبه اول کشوری را بدست آورد و همچنین در بخش داوران فنی جشنواره نیز رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد و برنده تندیس افتخار شد.

به گفته بازیارنسب، امیر جلیلیان با بازی در نمایش «گجد و چرکولک» نیز حائز رتبه دوم مشترک در بخش داوران فنی شد و در بخش نویسندگی نیز بعد از نمایش «سرزمین اعداد» از البرز، رتبه دوم نیز به نمایش «گجد و چرکولک» رسید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: رتبه دوم کارگردانی نیز با آثار«گجد و چرکولک» از دبستان شاهد شهید فرزاد مسافری ناحیه یک بندرعباس رسید.

بازیار نسب اظهار کرد: هنرمندان این تئاتر برتر، سید امیر علی جلیلیان، امیرعلی سعودی، مانی کامگار، علی نجفی به کارگردانی و نویسندگی زهرا جابری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار