با پایان دومین جشنواره ملی تئاتر درسی

رتبه اول کشور به نمایش «سرزمین اعداد» از البرز رسید

۱۱ رتبه جشنواره به هرمزگان رسید

هرمزگان (پانا) - با رأی هیأت داوران دومین جشنواره ملی تئاتر درسی، دانش‌آموزان استان البرز با اثر«سرزمین اعداد» توانست تندیس برتر جشنواره را کسب کند و رتبه دوم و سوم به هرمزگان رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رتبه اول کشور به نمایش «سرزمین اعداد» از البرز رسید

داریوش فدویان، دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور گفت: بیش از 6 هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب ارسال شد که در نهایت 25 اثر به مرحله نهائی جشنواره راه پیدا کردند و به مدت دو روز از 24 بهمن ماه 1401 به روی صحنه رفتند.

وی افزود: نمایش«سرزمین اعداد» از البرز با رأی هیأت داوران اثر برتر معرفی شد و نمایش«ماجرای کتاب ها» از شهرستان میناب و نمایش«گجد و چرکولک» از بندرعباس به رتبه دوم مشترک دست پیدا کردند و همچنین رتبه سوم مشترک به نمایش‌های«یک فکر جذاب»از میناب، «در دریای دری» از اصفهان و «پاسبانان نترس» از خوزستان رسید.

به گفته فدویان، رتبه اول بازیگری دختران به نازنین زهرا احمدی، در نمایش پاسبانان نترس از خوزستان رسید و امیرمهدی حیدری نیز با ایفای نقش در نمایش «عبور از خوان هفتم» از شهرستانهای تهران حائز تندیس برترین بازیگر پسر جشنواره را از آن خود کرد و در این بخش، سید امیر جلیلیان با بازی در نمایش «گجد وچرکولک» از بندرعباس رتبه دوم مشترک را کسب کرد.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور ادامه داد: رتبه اول کارگردانی نیز به نمایش«یک فکر جذاب» از میناب رسید و رتبه دوم کارگردانی نیز با آثار «گجد و چرکولک» از بندرعباس و «ماجرای کتابها» از میناب رسید.

فدویان اضافه کرد: در بخش نویسندگی نیز رتبه برتر به نمایش«سرزمین اعداد» از البرز رسید و بندرعباس با نمایش «گجد و چرکولک» رتبه دوم را بدست آورد.

این مسئول گفت: رتبه اول طراحی لباس به نمایش «دریا نعمت خداوندی» از اردبیل رسید و استان قم رتبه اول طراحی صحنه را بدست آورد و خوزستان با نمایش «شجاعت یا حماقت» توانست رتبه برتر موسیقی و نور را از آن خود کرد.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور ادامه داد: رتبه برتر بخش گریم نیز به «ریاضی با طعم پیتزا» از زنجان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار