مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز طرح ملی اتقان برای ۵ هزار آموزگار ابتدایی استان قم

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح ملی اتقان برای ۵ هزار آموزگار ابتدایی استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح ملی اتقان برای ۵ هزار آموزگار ابتدایی استان قم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری درباره طرح ملی اتقان اظهار کرد: هفته گذشته افتتاحیه طرح اتقان در استان قم برگزار شد و روز گذشته نیز جلسه توجیهی این طرح با حضور معاونان آموزش ابتدایی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش قم، کارشناسان حوزه قرآن و حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان و همچنین ناظران طرح، مربیان و مدیران مراکز مجری طرح اعم از مدیران و موسسات قرآنی مردمی و مدیران مراکز دارالقرآن‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه توجیهی طرح اتقان به صورت کامل بیان و بررسی شد که برای ۵ هزار نفر از آموزگاران دوره ابتدایی قم در مرحله اتقان پایه از روز گذشته شروع شده است و حداکثر تا پایان سال تحصیلی امسال این معلمان به صورت داوطلبانه در این دوره شرکت می‌کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره این است که در پایان آن، معلمان به ۳ مهارت دست پیدا کنند؛ آنان مسلط به روان‌خوانی و صحیح خوانی قرآن کریم شوند، ۲۰ سوره پایانی قرآن را به صورت اجمالی حفظ کنند و به زیباخوانی و ترجمه نماز دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار