فرماندار ملارد در بازدید از مجموعه ورزشی شهید ثمری عنوان کرد:

رسیدگی به اماکن ورزشی در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان ضروری است

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد در بازدید از مجموعه ورزشی شهید ثمری ضمن بررسی مشکلات سالن‌های موجود، بر رسیدگی به اماکن ورزشی در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به اماکن ورزشی در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان ضروری است

جابر کریمی، فرماندار ملارد در بازدید از مجموعه ورزشی شهید ثمری این شهرستان بر لزوم پیگیری مشکلات سالن‌های مختلف این مجموعه تأکید کرد و گفت: اماکن ورزشی از سرمایه‌های هر منطقه هستند و بها دادن به این اماکن، عاملی جهت پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان به صورت سالم و سازنده است و آنها را از گرایش به سمت اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی باز می‌دارد.

وی هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات مجموعه شهید ثمری و مطرح کردن مشکلات و کمبودهای مجموعه ورزشی شهید ثمری توسط مسئولین سالن‌ها و آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: این مجتمع ورزشی یکی از مجموعه‌های ورزشی مجهز استان تهران و شهرستان ملارد است که دارای استخرسرپوشیده، سالن تنیس، سالن چندمنظوره ورزشهای توپی و رزمی، سالن کشتی، زمین چمن، زورخانه ،سالن بدنسازی و سالن دو میدانی بوده و پتانسیل عالی جهت ترغیب نوجوانان به ورزش کردن و قهرمان‌پروری دارد.

کریمی افزود: اگر از پتانسیلهای موجود در هر شهرستان به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده استفاده کنیم، می‌توانیم گامی در راستای کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان برداریم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار