معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

امور تربیتی، یکی از رویش های انقلاب است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت امور تربیتی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب و نظام است.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی، یکی از رویش های انقلاب است

جلسه ویدیو کنفرانس هماهنگی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان با معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حسن بروشکی معاون پرورشی و فرهنگی استان در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت های پرورشی در مدارس گفت: هفته تربیت اسلامی فرصت مناسبی است تا ظرفیت ها ، توانمندی‌ها و فعالیت های گسترده حوزه پرورشی به منصه ظهور قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «امور تربیتی قله دفاع از ارزش هاست»، افزود: امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، نهادی که با انقلاب پدیدار شد و فعالیت های بسیار خوبی تاکنون انجام داده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان نقش والدین در تسهیل فرآیند تربیت اسلامی دانش آموزان خاطرنشان کرد: در برنامه های هفته تربیت اسلامی امسال باید از تمام ظرفیت های والدین در برگزاری همایش ها و نشست ها جهت انتقال تجربیات آنان در امر تربیت اسلامی استفاده کرد.

بروشکی با تاکید بر برنامه ریزی فعالیت ها بر اساس روزشمار این هفته بیان کرد: برنامه مربوط به روز امور تربیتی در استان بصورت قطبی در قطب های ۵ گانه (سیستان ، زاهدان ، سراوان ، ایرانشهر و چابهار) انجام خواهد گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: تقدیر از مدیران، معاونین، مربیان، مشاوران و دیگر همکاران خلاق و توانمند در انجام فعالیت های پرورشی بر اساس شاخص های حوزه پرورشی در دستور کار معاونین پرورشی و تربیت بدنی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار