تداوم بارش برف و باران در ۲۰ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در ۲۰ استان خبر و نسبت به آب‌گرفتگی معابر، خسارت به محصولات کشاورزی و احتمال افت فشار گاز در این مناطق هشدار داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تداوم بارش برف و باران در ۲۰ استان

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از جنوب غرب، مرکز، شمال شرق کشور، شمال غرب فارس، مرکزی، قم، شمال یزد، برخی مناطق سواحل شمالی و از اواخر وقت در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های سمنان، تهران و البرز بارش برف و باران، وزش باد و در برخی مناطق رعدوبرق پیش بینی شده است.

در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان و شرق لرستان بارش شدت خواهد داشت.

چهارشنبه بارندگی‌ها در سواحل دریای خزر کاهش می‌یابد و در سایر مناطق بارش ادامه دارد،‌ ضمن این‌که در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد. شدت بارش‌های فردا برای شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی است.

روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، بوشهر، جنوب اصفهان، یزد، شمال شرق و سواحل شمالی بارش پیش بینی شده است. روز جمعه بارندگی در این مناطق کاسته شده و فقط در برخی مناطق استان فارس، شمال کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده در اثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است. همچنین فردا چهارشنبه در جنوب، شرق و جنوب شرق، پنجشنبه و جمعه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان وزش باد قابل توجه است و در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار