افتتاحیه مجموعه دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان در هنرستان فنی حرفه‌ای سروش/ فیلم

اصفهان (پانا) - مجموعه دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان در هنرستان فنی حرفه‌ای سروش اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مجموعه دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان در هنرستان فنی حرفه‌ای سروش/ فیلم

شرکت بهیار صنعت سپاهان، با بهره گیری از کادری متعهد و متخصص از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت دستگاه‌­های پزشکی شروع به فعالیت کرده است. در طول این سال ها این شرکت با روند رو به رشد خود سعی در تولید محصولات با طراحی ایرانی با هدف بی نیازی کشور از محصولات مختلف پزشکی داشته است. این شرکت در سال ۱۳۷۸ با تولید اولین برانکارد حرفه ای کشور شروع به فعالیت کرد و تاکنون توانسته به موفقیت تولید ۲۰ محصول مختلف دست پیدا کند.

منصور رضوی نیا، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان بیان کرد: دشمنان ما فکر می‌کنند نمی‌توانیم، اما دستاوردهایی این چنینی نشان می دهد که ما می‌توانیم.

همچنین ساخت جت تجاری مسافری بری در حال انجام است. پرواز با هواپیمایی که به دست مهندسان ایرانی ساخته شده باشد، سالهاست که آرزوی علاقه مندان سرفرازی ایران است.
مهندسان بهیار با تجربه شگفت انگیز ساختن شتاب دهنده خطی اسکنر کانتینری و ده ها محصول پیشرفته علمی دیگر به اشارت رهبری عزم ساختن یک هواپیمایی جت پیشرفته 8 نفری را کرده اند تا شروعی شکوهمند باشد برای ساختن هواپیماهای غول پیکر مسافری.

دانش آموز خبرنگار: هستی ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار