نوری قزلچه در گفت‌وگو با پانا:

ادامه مذاکرات احیای برجام در هاله‌ای از ابهام است

مسئولان جمهوری آذربایجان با دوراندیشی تصمیم بگیرند تا ارتباطات دو کشور تحت تاثیر اتفاقات اخیر قرار نگیرد

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید گفت ادامه مذاکرات احیای برجام در هاله‌ای از ابهام است اما امید و آرزوی من این است که مذاکرات به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ادامه مذاکرات احیای برجام در هاله‌ای از ابهام است

غلامرضا نوری قزلچه در گفت‌وگو با پانا در خصوص مذاکرات احیای برجام و پیام وزیر خارجه قطر، اظهار کرد: «به نظر می‌رسد اگر پیام وزیر خارجه قطر پیام مهمی بود، تاکنون مشخص شده بود. شاید پیام مهمی نبوده است که تغییری در وضع کنونی مذاکرات ایجاد نکرده است. ادامه مذاکرات در هاله‌ای از ابهام است اما امید و آرزوی من این است که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد. در مجموع به نظر می‌رسد در شرایط فعلی کار پیچیده شده است.»

وی ضمن اشاره به روابط ایران و آذربایجان، گفت: «اتفاق سفارت آذربایجان تلخ و ناگوار بود اما نباید ارتباطات دو کشور را تحت تاثیر قرار دهد. ما علاقمند هستیم که مسئولان جمهوری آذربایجان با دوراندیشی و طمانینه تصمیم بگیرند. همچنین باید تمهیداتی اندیشیده شود که چنین اتفاقاتی تکرار نشود.»

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «در عین حال با توجه به تعلقات فرهنگی، دینی، اجتماعی که بین دو ملت هست، تمایل داریم روابط گرم و صمیمانه خود را با کشور دوست و همسایه آذربایجان ادامه دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار