تقویت فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور هشدار تقویت فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان از احتمال وقوع کولاک، خسارت به کشاورزان و افت فشار گاز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس،‌ ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز،‌ سواحل دریای خزر، مرکز، شمال شرق و شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش برف و باران روی می‌دهد. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس،‌ اصفهان، لرستان و شمال و شرق خوزستان است.

فردا در بخش‌هایی از شمال شرق،‌ شرق و دامنه‌ و ارتفاعات زاگرس مرکزی،‌ شمال بوشهر و فارس بارش‌ها ادامه دارد و در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده روی می‌دهد. شدت بارش‌های فردا برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس و اصفهان است.

سه‌شنبه سامانه بارشی در غرب،‌ مرکز،‌ جنوب غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعال است. چهارشنبه ضمن تشدید بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و شمال شرق،‌در دامنه‌های البرز،‌ غرب و شمال غرب کشور نیز بارش برف و باران روی می‌دهد.

پنجشنبه بارش پراکنده در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از فارس و بوشهر ادامه دار. از امروز تا چهارشنبه در نوار شرقی کشور، خوزستان، ایلام، اصفهان، فارس، یزد، کرمان و بوشهر وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی روی می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار