راهپیمایی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲بهمن در شهرستان قدس

شهر قدس (پانا)- راهپیمایی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲بهمن، با حضور فرماندار، امام جمعه ،جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران ، مدیر آموزش و پرورش و اقشار مختلف مردم شریف و شهید‌پرور شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲بهمن در شهرستان قدس

راهپیمایی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲بهمن با حضور وحید گلی کانی، فرماندار ، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه، سردار قربانعلی ولی‌زا ه جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش و اقشار مختلف مردم شریف و شهید پرور شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در مصاحبه با خبرنگار پانا در باره حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران در همه این ۴۴ سال خوش درخشیدند اما امسال خوشتر درخشیدند،. امروز از یک طرف ۲۲ بهمن، سالروز تولد انقلاب و تولد استقلال آزادی ملت ایران است و از طرفی در ایامی که گذشت ایام فتنه واغتشاشات دشمنان با تحریکاتی که انجام دادند و عوامل داخلی که فریب خوردند به مقدسات مردم اهانت شد .

او‌ افزود: به قرآن کریم بعنوان کتاب انقلاب اسلامی به مساجد بعنوان سنگر انقلاب اسلامی به سرود ملی و پرچم ایران به عنوان محور هویت انقلاب اسلامی و رهبری به عنوان عمود و ستون خیمه انقلاب اسلامی و به شهدا بعنوان برکت انقلاب اسلامی اهانت و جسارت شد. برای همین غیرت دینی و ملی و انقلابی مردم امسال به جوش آمد و پرخورش‌تر از هرسال در راهپیمایی شرکت کردند. و با دیگر با حضور پرشور خود به جمهوری اسلامی آری گفتند و به دشمنان جمهوری اسلامی نه گفتند.

همچنین قربانعلی ولی‌زاده ،جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در سخنرانی روز ۲۲بهمن در مصلی بزرگ شهرستان قدس گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی ،سیاسی و نظامی علیه کشورمان از سوی اکثر کشورهای دنیا ،می‌توان اعلام کرد با همت و غیرت متخصصان کشورمان همه تجهیزات و دستاوردهای نظامی مورد نیاز در کشورمان به دست توانمند جوانان شجاع و غیور ایران ساخته می‌شود و ما دارای قدرت برتر موشکی منطقه و حتی جهان هستیم.

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در راهپیمایی 22 بهمن از اقشار مختلف مردم من جمله فرهنگیان و دانش‌آموزان و کسبه تشکر کرد، و گفت: فرهنگیان با حضور پرشور خود به آمریکا و هم‌دستان‌شان ثابت کردند که ایران و ایرانی همیشه پای آرمان‌های خود ایستاده است.

محرمی همچنین اظهار کرد: همانطور که فرهنگیان در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند امروز هم گوش به فرمان رهبر با حضور پرشور و حداکثری خود وجدیت خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند و ثابت کردند که پای انقلاب‌شان هستند.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار