حضور مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قزوین (پانا) - مردم استان قزوین با حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند پای انقلاب ایستاده و مشت‌های خود را برای دفاع از نظام و انقلاب گره کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قزوینی ها نیز مانند دیگر هموطنان جشن های چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر را با شکوه هرچه تمام برگزار کردند و امروز نیز با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان جشن بزرگ روز انقلاب نشان دادند که مردمی وظیفه شناس، انقلابی و رهرو راه شهدا و امام و گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، امروز ۲۲ بهمن در مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور پرشکوه و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهر قزوین برگزار شد، گفت: در ماه‌های اخیر ثروت‌اندوزان بی‌هویت و پول‌پرست و تجزیه‌طلبان ایران و اربابان غربی‌شان یکپارچه و هدفمند به میدان آمده بودند و هدف باطل خود را همگرا دنبال می‌کردند اما آنان از آرمان‌ها و ارکان جمهوری اسلامی ایران بی‌خبر هستند.

وی اظهار کرد: دشمنان ما آرزومند نابودی جمهوری اسلامی ایران و ایرانی‌ها هستند، یعنی جمهوری اسلامی ایران خارچشم دشمنان است، تجزیه‌طلبان خاک پهناور جمهوری اسلامی و چپاولگران، در این روزها باز هم به هوش و ذکاوت و آگاهی ملت ایران پی بردند.

استاندار قزوین اضافه کرد: باید اذعان کرد هدف دشمن تنها جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه بزرگی و عظمت جغرافیایی ایران است که مانعی برای نفوذ و قدرت نمایی آنها در منطقه محسوب می شود.

وی یکی دیگر از دستاوردهای وقایع اخیر را روشنگری دانست و گفت: اتفاقات گذشته آزمونی بود برای همه دلسوزان و مدیران که با هوشیاری و بصیرت توانستند از آن بیرون بیایند.

اعلایی اظهار کرد: استکبار جهانی با هماهنگی هایی که داشتند همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران را کنار هم جمع کردند تا به ایران ضربه بزنند.

استاندار قزوین افرود: حتی آنها برای اینکه رهبر مدنی داشته باشند پسر خوشگذران و عیاش شاه را به عنوان وکیل معرفی کردند، فردی که با پول‌های دزدی ملت ایران در خارج عیاشی می کند اما باید پرسید چطور می تواند وکیل باشد.

امروز همزمان با راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در قزوین، مردم سایر شهرها و روستاهای استان قزوین نیز در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند و بار دیگر نشان دادند که پایبند به نظام و انقلاب اسلامی و و رهرو راه شهیدان هستند.امروز همزمان با راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در قزوین، مردم سایر شهرها و روستاهای استان قزوین نیز در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند و بار دیگر نشان دادند که پایبند به نظام و انقلاب اسلامی و و رهرو راه شهیدان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار