روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا از راهپیمایی ٢٢ بهمن:

حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آغازین ساعات صبح

تهران(پانا) - به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم غرورآفرین همیشه در صحنه تهران، به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آغازین ساعات صبح

در ساعات اولیه صبح امروز، خیل عظیمی مردم با حضور در مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن، دگر بار با آرمان ها، شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

در این میان، حضور پرشور تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان به چشم می خورد که با شعارهای گوناگون و اجرای سرود و برنامه های مختلف سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفته اند.

خانمی که به همراه دو فرزند خردسالش در راهپیمایی حضور داشت علت حضور در راهپیمایی را پاسداشت خون شهدا برشمرد و گفت: من به همراه فرزندانم در این مراسم شرکت کردم تا علاوه بر حمایت و پیروی از ارزش های اسلام و انقلاب دخترانم از همین سنین کودکی بدانند که برای کشورمان خون های زیادی ریخته شده و همه ما موظف هستیم تا با تمام وجود از کشورمان حمایت کنیم.

تعدادی از دانش آموزان پسر که به همراه پدر یکی از دانش آموزان در راهپیمایی حضور یافته و به طور دسته جمعی سرود ملی ایران را می خواندند، گفتند: ما آمده ایم تا به دشمنان بگوییم نوجوانان ایران کشور خود را دوست دارند و دانش آموزان تحت تأثیر حرف ها و اخبار شبکه های خارجی قرار نمی گیرند.

کودکان پرچم و پلاکارد به دست مسیر راهپیمایی را به همراه خانواده ها طی می کردند و بادکنک ها و پرچم های رنگی به زیبایی اینحضور افزوده بود.

دانش آموز خبرنگار؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار