دانش‌آموز خبرنگاران پانا، راویان دستاوردهای انقلاب

غرفه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است و دستاوردهای انقلاب اسلامی از زبان دانش‌آموز خبرنگاران برای عموم مردم روایت می‌شود

تهران (پانا) - غرفه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در معرض نمایش عموم مردم قرار داده است و این دستاوردها از زبان دانش‌آموزخبرنگاران و کارشناسان برای دانش‌آموزان و عموم مردم روایت می‌‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا، راویان دستاوردهای انقلاب

اینجا تهران است، حوالی خیابان قدس؛ غرفه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در مسیر راهپیمایی 22 بهمن واقع شده است.

از ابتدای شروع راهپیمایی دانش‌‌آموزان به همراه والدین خود با اشتیاق در غرفه خبرگزاری حاضر شدند و برای فعالیت به عنوان دانش‌آموز خبرنگار اعلام آمادگی کردند. همچنین دستاوردهای انقلاب برای آنها تشریح شد و بازی‌های فکری همچون پازل سه‌بعدی فکر و خلاقیت در اختیار آنها قرار گرفت.

در غرفه پانای دانش‌آموزی، روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون «پیشرفت‌های پزشکی، تولید ملی برق، رشد شاخص توسعه انسانی، مدال‌های طلای المپیک، ارتقای نرخ سوادآموزی و...» به نمایش گذاشته شده است.

در گفت‌و‌گو با دانش آموزان حاضر در غرفه، نوجوانان و کودکان انقلابی و غیور تهرانی علت حضور خود را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، «نشان دادن عِرق ملی، کوبیدن مشت محکم بر دهان استکبار، پشتیبانی از ایران و ایرانی، حفظ استقلال کشور و وطن‌دوستی» اعلام کردند.

دانش آموزان حاضر در راهپیمایی نداهای انقلابی همچون «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده؛ مرگ بر منافق؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ الله اکبر» سر دادند و از استقلال ایران حمایت کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار