مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

کاشمر شهر انقلابی، مهد ایثار، علم و علماست

کاشمر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت کاشمر شهر انقلابی، مهد ایثار، علم و علماست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کاشمر شهر انقلابی، مهد ایثار، علم و علماست

سید امیر شوشتری در جمع مدیران آموزش و پرورش کاشمر با حضور فرماندار شهرستان، معاون آموزش متوسطه اداره کل و رئیس اداره آموزش و پرورش کاشمر اظهار کرد: مردم ایران تصمیم گرفتند سرنوشت کشور را در دست بگیرند و این تغییر و تحولات انجام شد، ما افتخار می کنیم که توانستیم در این تغییرات سهمی داشته باشیم.

وی گفت: تا به امروز کارهای بسیار بزرگی چون پرداخت پاداش بازنشستگان و نیروهای خدماتی و سرانه‌های مدارس شبانه روزی تا حدودی انجام شده است.

شوشتری ادامه داد: در شروع به کار کمبود نیروی انسانی داشتیم و با پیگیری های فراوان توانستیم با خروجی از دانشگاه فرهنگیان این تعداد را به حداقل برسانیم.

وی در مورد پروژه های نوسازی گفت: برنامه ما این است تا جایی که در توان داشته باشیم نواقص سال‌های گذشته را کامل کنیم و اولویت آخر را به پروژه های جدید اختصاص دهیم.

وی در مورد کمبود فضا گفت: تاکنون استانداری همکاری لازم را با ما داشته است، همچنان در زمینه مولدسازی نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها داریم. هم و غم ما تعلیم و تربیت است و آموزش دیده ایم تا بتوانیم این کار به نحو احسن انجام دهیم‌.

وی در مورد تجهیزات هنرستانی گفت: اگر شهرک های صنعتی با ما همکاری لازم را داشته باشند حتی در حین تحصیل می توان برایشان نیرو جذب کرد که باعث جذب بهتر صنعت و مشغول به کار شدن جوانان در کشورمان و تولید محصولات باکیفیت خواهد شد.

شوشتری در مورد هدایت تحصیلی گفت: هدایت دانش آموز به آیتم های متفاوتی چون میل دانش آموز و نظرات خانواده و جذب به بازار در آینده بستگی دارد که اهمیت بسیار زیادی در آینده فرزندان ما دارد و امیدوارم بتوانیم در کوتاه مدت و در کنار هم مشکلات بزرگ را حل کنیم.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار