مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان به راهپیمایی ۲۲بهمن عنوان کرد:

۲۲ بهمن، مبارک و مقدس است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیامی اعلام کرد همچون طلوع صبحگاهان که خورشید عالم افروز،جهان را به بزم روشنی دعوت می‌کند، طلوع صبح۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در منظومه‌ جور و کهکشان استعمار، مبارک و مقدس است.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ بهمن، مبارک و مقدس است

در متن پیام سید علیرضا موسوی نژاد آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هم‌چون طلوع صبحگاهان که خورشید عالم افروز،جهان را به بزم روشنی دعوت می کند، طلوع صبح۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در منظومه‌ جور و کهکشان استعمار، مبارک و مقدس است.
امام خمینی(ره)، خورشیدوار با ذوالفقار حیدری اسلام ناب بر کف، بر شام‌ تار طاغوت و طاغوتیان خروشید و عارفانه، آزادی و عزت را در شب خفقان شیاطین ظلمت نشین فریاد کرد و خروشان‌جمعیتی را به تقطیع دست اهریمن و فتح قلعه‌های طاغوت فراخواند.
مردم ولایت مدار و دلبسته اهل بیت ندای هل من ناصر فرزند زهرا را لبیک گفته غزل خوان بر سر عهد و پیمان استوار ماندند و صبورانه در مسیر عشق زیر تازیانه های جور استقامت کردند تا ایران سربلندبماند و به سرزمین معنویت، معرفت و مجاهدت در گفتمان جهانی شهره شود.
امروز نام این کهن سرزمین به واسطه رهبری داهیانه امامین خود و جانفشانی سینه سرخان عاشقی که در خط عشق سر زیر پای معشوق نهادند، به کیمیای دین رویینه‌تن از هر بلا و بلیه‌، ۴۴ سال در مسیر افتخار یکه تازی می کند و هفت‌خوان توطئه های دیو صفتان مستکبر را در هم می شکند.
بی تردید 22بهمن، یادآور جانفشانی‌های مردمی‌ست که با تقدیم جان، جهان را به قبول مظلومیت دیروز و پذیرش عظمت امروز خویش واداشته اند‌.
امروز تکلیف ما به عنوان افسران سپاه پیشرفت و آینده سازان انقلاب، در سالروز این حماسه‌ بی‌نظیر، حضور هوشیارانه و بصیرانه در صف‌آرایی پرصلابت فجرآفرینانی‌ است که غنا و پیروزی و فرهیختگی و فضیلت خویش را در اوج حصارهای تحریم های ظالمانه ی اقتصادی،توطئه های فرهنگی و جنگ ترکیبی جشن می‌گیرند.
اینجانب به عنوان یکی از خادمان نظام تعلیم و تربیت، از خانواده فهیم، فرهیخته و فرزانه فرهنگیان که شبانه‌روز در راه اعتلا و پیشرفت علمی، عقیدتی و پژوهشی دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی جهد و جهاد می کنند و جامعه ولایی و انقلابی دانش آموزان، خراسان جنوبی که در سنگر مدرسه و محضر معلمان خود درس، ایمان،تقوا و حرکت بر صراط ولایت برای ساختن آینده نظام و کشور، تلمذ می کنند، تقاضا می کنم که چونان همیشه، دست در دست هم و دوشادوش ملت بزرگ ایران،در صفوف به‌هم‌پیوسته، در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته و لبیک گوی مقام معظم رهبری باشیم تا بار دیگر یاد و خاطره بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر و همه‌ کسانی که در راه پیشرفت و اعتلای این مرزوبوم، تلاش و اهتمام داشته‌اند، را پاس داریم. باشد که خداوند متعال همه‌ ما را مورد الطاف و عنایات واسعه خویش قرارداده و در راه خدمت بی منت به اسلام،انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، سربلند و موفق بدارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار