فرماندار ملارد در نماز جمعه:

دهه فجر، بهترین فرصت برای معرفی دستاورد اقدامات نظام به مردم است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در نماز جمعه قبل از ۲۲ بهمن بیان کرد دهه فجر فرصت مهمی برای معرفی دستاورد اقدامات نظام و دولت به مردم ایران است.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر، بهترین فرصت برای معرفی دستاورد اقدامات نظام به مردم است

جابر کریمی، فرماندار ملارد در نمازجمعه امروز بیان کرد: در سال‌های گذشته با مشکل بزرگی به نام کرونا درگیر بودیم و تعداد زیادی از شهروندان ما جان خود را از دست دادند، مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسن‌هایی که تزریق کردند توانستند این بیماری را از ریشه نابود کنند.

کریمی توضیح داد: همه مردم شهرستان ملارد منتظر بودند که در ملارد بیمارستانی تاسیس شود که در طول ۳ ماه توانستیم این بیمارستان را افتتاح کنیم.

وی در ادامه گفت: حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مبطلات جدی بود و با پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت امروز شهرداری ملارد با کمک دولت ۵۰ دستگاه اتوبوس را خریداری کرده و حدود ۱۰ دستگاه برای شهر صفادشت نیز در نظر گرفته‌ایم.

فرماندار ملارد تصریح کرد: در آینده نزدیک در بهار سال آینده پروژه عملیاتی برای استان تهران بخش عظیمی از مسئله ترافیک خواهد شد. در حوزه اقتصادی احداث شهرک صنعتی ملارد، به مساحت ۷۴۶ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است و با احداث این شهرک، پیش‌بینی خواهد شد که در ۱۰ سال آینده مشکل اشتغال در شهرستان ملارد و شهر های اطراف ملارد را نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یوم الله دهه فجر، فرصت مهمی برای معرفی دستاورد اقدامات نظام و دولت به مردم شریف ایران است.

دانش‌آموز خبر‌نگار: زینب حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار