زمان انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شد

تهران (پانا) - قرار است دیدار بین تیم‌های ملی ایران و عراق ۸ فروردین برگزار شود و نهایی کردن این بازی از سوی فدراسیون فوتبال به این معنی است که به زودی جانشین کارلوس کی‌روش معرفی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شد

نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به بهانه انتخاب سرمربی تیم ملی روز ۲۳ بهمن در شهر چوار برگزار می‌شود.

حتی اگر در پایان این نشست سرمربی تیم ملی انتخاب نشود، فدراسیون فوتبال تا پیش از فرا رسیدن روزهای فیفا در فروردین ماه سرمربی جدید تیم ملی را به اهالی فوتبال معرفی خواهد کرد. به این خاطر که فدراسیون فوتبال عراق از توافق با فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه خبر داده است. قرار است این دیدار ۸ فروردین برگزار شود. نهایی کردن این بازی از سوی فدراسیون فوتبال به این معنی است که به زودی جانشین کارلوس کی‌روش معرفی خواهد شد.

خیلی‌ها با توجه به صحبت‌های مهدی تاج در انتظار اعلام نام یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی هستند اما شاید هم یک مربی خارجی هدایتگر تیم ملی شود.

یا سرمربی جدید تیم ملی خارجی است یا اگر مربی از دل لیگ برتر انتخاب شود، او پیش از پایان لیگ برتر از تیم باشگاهی‌اش جدا می‌شود تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده بگیرد. پیش از این زمزمه انتخاب مربی موقت برای تیم ملی شده بود تا سرمربی باشگاهی مد نظر فدراسیون فوتبال در پایان لیگ برتر به اردوی تیم ملی ملحق شود، اما وزیر ورزش و جوانان با صراحت با این طرح مخالفت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار