مدیرآموزش وپرورش منطقه کهریزک:

در آئین افتتاحیه سنت حسنه‌ای وجود دارد که حلقه اتصال مدرسه‌سازی قطع نمی‌شود

کهریزک (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه کهریزک درآئین افتتاحیه آموزشگاه 6 کلاسه اشرف‌السادات میری منطقه کهریزک گفت درآئین افتتاحیه سنت حسنه‌ای وجود دارد که حلقه اتصال مدرسه‌سازی قطع نمی‌شود‌.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
در آئین افتتاحیه سنت حسنه‌ای وجود دارد که حلقه اتصال مدرسه‌سازی قطع نمی‌شود

علی اصفهانی، مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک در آئین افتتاحیه آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز اشرف السادات میری منطقه کهریزک ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر با اشاره به ارزش و اهمیت کارهای خیر و ماندگار به ‌ویژه در حوزه علمی و آموزشی اظهار کرد: هزینه کردن در حوزه آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری است و نتایج آن سال‌های بعد نمایان می‌شود.

اصفهانی با اشاره به اینکه سخن گفتن از خیرین به ویژه خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و پاسداشت ارزش والای عمل نیک آنها در قالب کلمات نگنجد و بر زبان نیاید، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز موجب برکت نظام تعلیم و تربیت و درحقیقت عنایت پروردگار به ما و دانش آموزان کشور هستند که دست الهی از آستین این عزیزان به یاری ما آمده است و بر ما وظیفه است پاسخگو وقدرشناس زحمات وسخاوت بی مثال این عزیزان باشیم.

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک ادامه داد: هیچ حرکتی در جامعه صورت نمی پذیرد مگر اینکه اساس آن آگاهی و معرفت باشد، آگاهی و معرفت اساس پیشرفت جامعه است.

اصفهانی با اشاره به آگاهی ومعرفت خانواده خیرنیک اندیش میری گفت: این مدرسه که باقیات الصالحاتی برای مرحومه اشرف السادات میری است، با ظرفیت 6 کلاس، توسط خانواده خیراندیش میری به یاد خواهرعزیزشان مرحومه اشرف السادات میری با برخورداری از فضای آموزشی، نمازخانه و فضای اداری ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش نرخ باسوادی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: توسعه آموزشی و فرهنگی کشور به مشارکت تمام مردم نیاز دارد. اساس پیشرفت هر جامعه بر اساس سواد و پیشرفت در علم و دانش و توسعه منابع انسانی آن جامعه است.

اصفهانی، توسعه همه جانبه کشور را مستلزم توسعه بیش از پیش علم و فناوری دانست و بیان کرد: فرهنگیان منطقه کهریزک باید در اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش پیشرو باشند.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به مشارکت خیرین دراحداث مدارس درمنطقه کهریزک افزود: خیرین مدرسه ساز مهمترین سرمایه های اجتماعی منطقه و کشور هستندو بایدقدردان زحماتشان بود.

گفتنی است آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز اشرف السادات میری منطقه کهریزک با همت خانواده میری و مشارکت اداره نوسازی استان تهران در چهل وچهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است ، در انتهای مراسم آئین افتتاحیه آموزشگاه 6 کلاسه «اشرف السادات میری» با ارائه لوح و هدیه ای از خانواده ی خیر نیک اندیش « اشرف السادات میری» تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار