رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

همایش یاوران انقلاب در استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از برگزاری همایش یاوران انقلاب با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش یاوران انقلاب در استان زنجان برگزار می‌شود

راویه قاسمی در حاشیه شورای برنامه ریزی فصل زمستان سازمان دانش آموزی استان گفت: همایش یاوران انقلاب با حضور ۶۰۰ دانش آموز دوره متوسطه از مدارس مختلف نواحی ۱ و ۲ در ۲۶ بهمن برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش برنامه های دانش آموزی امداد و نجات، چادرزنی، زندگی در طبیعت و گره با چوب و طناب اجرا می شود.

قاسمی در ادامه به آثار ارسال شده طرح مفاخر اشاره کرد و گفت: ۳۰ اثر برگزیده دانش آموزی فاخر توسط کارشناسان سازمان استان انتخاب شده که در حاشیه این همایش در قالب نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه این آثار با روایت گری دانش آموزان همراه خواهد بود، افرود: ۸ اثر به عنوان آثار نهایی به نمایشگاه کشوری ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان به اردوی زیارت اولی ها اشاره کرد و گفت: ۷۳ دانش آموز دختر زنجانی و ۱۳ دانش آموز برتر پویشزیارت اولی به همراه ۶ مربی سازمان از ۶ الی ۱۰ اسفند ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند که درصدد هستیم ظرفیت اعزامی دانش آموزان را با موافقت سازمان مرکز افزایش دهیم.

وی از همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در اعزام دانش آموزان زیارت اولی تشکر کرد و گفت: همراستا با تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد امام استان و با لطف و عنایت خدا مصمم هستیم که دانش آموزان مناطق کم برخوردار و نیازمند مالی در اولویت اعزام برنامه های اردوی زیارتی سازمان قرار گیرند.

گفتنی است،جلسه شورای برنامه ریزی برنامه های فصل زمستان سازمان دانش آموزی استان زنجان با حضور مدیر و کارشناسان ادره کل آموزش و پرورش استان زنجان روز چهارشنبه ۱۹ بهمن در سالن شهید تجلی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار