مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

دو هزار و 160 دانش‌آموز هرمزگانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد از 16بهمن الی 15 اسفندماه سال جاری، دو هزار و 160 دانش‌آموز دختر و پسر عازم مناطق عملیاتی خوزستان می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دو هزار و 160 دانش‌آموز هرمزگانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

محمد قویدل در آئین اعزام اولین گروه دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب که همزمان با دهه فجر در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: با اعزام 200 دانش آموز دختر به خوزستان، اردوی راهیان نور دانش آموزان هرمزگان آغاز شد.

وی افزود: راهیان نور از 16 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفندماه 1401 ادامه خواهد یافت و در این بازده زمانی، بیش از دو هزار و 160 دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند.

به گفته قویدل، یکی از اهداف مهم در اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش آشنائی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است و چون نسل کنونی انقلاب، دوران دفاع مقدس را به چشم ندیده و لمس نکرده است با برگزاری اردوهای راهیان نور می توان گوشه ای از ایثارطلبی و از خود گذشتگی جوانان آن زمان را به تصویر کشید.

اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در نخستین مرحله، دانش آموزان خواهر بسیجی با 4 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

وی افزود: آشنائی نسل آینده کشور با ارزش‌های دفاع مقدس و روش و منش و سبک زندگی شهیدان از مهمترین اهداف راهیان نور خواهد بود و انشاالله از آموخته‌های این اردو در زندگی خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: پیام‌ شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است و شهدا به ما آموخته‌اند همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این سرزمین مقدس آسیبی نرسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار