استقبال پرشور دانش‌آموزان فیروزکوه از برنامه پیش‌اجلاس نماز

فیروزکوه (پانا) - اجرای پیش اجلاس نماز به عنوان یکی از برنامه‌های مهم تربیتی آموزش و پرورش فیروزکوه برای شکوفایی معنویت دینی در مدارس این شهرستان، مورد استقبال پرشور دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال پرشور دانش‌آموزان فیروزکوه از برنامه پیش‌اجلاس نماز

برنامه پیش اجلاس نماز در مسجد صاحب الزمان شهرک آل یاسین با عنوان «نماز، مدرسه، خانه، مسجد» به صورت نمادین برگزار شد که مورد استقبال پرشور دانش آموزان، مسئولان و اولیا قرار گرفت.

در این برنامه معنوی به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین دانش آموزان، غرفه‌های نقاشی، سرود و نمایش با موضوع نماز توسط این داشن آموزان به اجرا در آمد که نشان دهنده عشق و پیوند آنها نسبت به این فریضه الهی است.

رزیتا ملاجعفری، مدیر دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) در این برنامه گفت: اصلاح جامعه در گرو اصلاح افراد جامعه است و گرایش به سمت نماز و ارتباط با خدا یکی از راه‌هایی است که فرد را به کمال می‌رساند.

وی افزود: نماز به عنوان یکی از واجبات در دین اسلام بسیار مورد تأکید قرار گرفته است که انسان را از آسیب‌ها و بلایا دور و محفوظ نگه می‌دارد و به سعادت و رستگاری سوق می‌دهد.نماز جلوه گاه عشق وشاهراه سعادت و سلامت است ، نمازچشمه جوشان وزلال توحید ومعرفت است و انسان را به آرامش می رساند.

دانش‌‌آموز خبرنگار: علیرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار